من روز ۴۰ بردم فقط همون لحظه ختنه خیلی گریه کرد بعد دیگه اذیت نکرد
سلام عزیزم پسرمو با روش حلقه ختنه کردم وقتی ۸روزه بود ، اذیت نشد یعنی درد نداشت فقط همون لحظه گریه کرد ک با شیر خوردن اروم شد ،ده روز طول کشید حلقش بیوفته
مدام پماد میزدم روزی۱۰بار میزدم یه لایه خیلی ضخیم
یک روز درمیون هم حمومش میکردیم
چ روشی من بخیه بود خیلی زمان ختنه گریه کرد و روز اول سخت بود واقعا ولی کم کم خوب شد خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.