خانوما تجربه ختنه بگید

۳ پاسخ

من روز ۴۰ بردم فقط همون لحظه ختنه خیلی‌ گریه کرد بعد دیگه اذیت نکرد

سلام عزیزم پسرمو با روش حلقه ختنه کردم وقتی ۸روزه بود ، اذیت نشد یعنی درد نداشت فقط همون لحظه گریه کرد ک با شیر خوردن اروم شد ،ده روز طول کشید حلقش بیوفته
مدام پماد میزدم روزی۱۰بار میزدم یه لایه خیلی ضخیم
یک روز درمیون هم حمومش میکردیم

چ روشی من بخیه بود خیلی زمان ختنه گریه کرد و روز اول سخت بود واقعا ولی کم کم خوب شد خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی
مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی