۲ پاسخ

من که چون تالاسمی بودم اصلا آهن ندارم
این هفته قراره آزمایش بدم ببینم هموگلوبین به کجا رسیده تا دوز داروها تعیین بشه

سلام من فرودین میخورم

سوال های مرتبط

مامان هانا و هامین مامان هانا و هامین ۱۰ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۵ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۵ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۵ ماهگی