خانوما برای یبوست و نفخ شدیددد چی خوبهه ؟🤰🏻
دارو هم میشه خورد

۶ پاسخ

انجیر

یبوست کاهو روغن زیتون اگه جواب نداد دانه اسفرزه شیاف گلیسرین

یبوست بده اگه ب دکترت بگی حتما دارویی چیزی میده

نفخ ک همه رو عاصی کرده ولی واس یبوست دارو بگو دکتر میده بت

حتما برا یبوست به دکترت بگو راه چاره بده

من قبلا توبارداریم توسه ماه یبوست شده بودم دکتربهم یه پودرای باطعم میوه میدادخیلی خوب بود برودکتربهت میده

سوال های مرتبط

مامان سهیل و ساحل مامان سهیل و ساحل ۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی