همه زاییدن😂😂😂

۵ پاسخ

😭🤣کاشش 40 کامل بشه بعدد
هنو واسه نینی چیزی نگرفتم استرس دارم زایمان کنم و هیچی نگرفته باشم

کجا زاییدیم هنوز هستیم🤪

نه خواهر ما هستیم هنوز😂🙂‍↔️🫡

ما موندیم فقط 😂

😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان نانا مامان نانا ۱۴ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۴ ماهگی
مامان نانا مامان نانا ۱۴ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان بردیا👼💙 مامان بردیا👼💙 ۱۲ ماهگی
مامان روهان مامان روهان ۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان آراد 🐣💙 مامان آراد 🐣💙 ۱ ماهگی
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان اِلینا🐥💗 مامان اِلینا🐥💗 ۱۱ ماهگی