۱۳ پاسخ

وزنش ک‌عالیه

عالیه وزنش من تو ۲۹ هفته ۱۳۵۰ بود

آره عزیزم منم بعضی موقع ها اینجوری میشم

شکمت ک بزرگ و کوچیک بشه ربطی به وزنش نداره گلم

من تو ۳۰هفته ۱۴۰۰بود گفت خوبه

جفت شکم منه اینه فرم ناف مدل باسن 😂😂
من هفته دیگه میرم سونو وزن

وزن نی نی من ۲۸هفته کامل ۱۳۰۰ بود که گف زیاده فرستاد دکتر غدد دیابت داشتم انسولین میزنم

من قبل بارداری ۶۵بودم تا ۲۰هفته شدم ۶۳تا الانم شدم ۷۰ البته با لیدی میل و روزی دوتا مولتی

شکم من الا با تو یکیه یکمم بزرگ تره

منی‌ک هنوز تو ۵ ماهمم دیشب رفتم زایشگاه صدا قلبشو گوش کنم دکتره بم میگف موقعه زایمانته😐🥲🤣🫡 هر کی میبینمم میگ ماه اخرته
چرااااا شکمممم اینقد بزرگ شده اخهههه😫😫😫🤣

شکم من اندازه شکم شماست وزن بچه هم عالیه نگران نباش

چجوری ترک نخورده شکمت

بچه از هفته 35 تازه وزن گیریش بیشتر میشه

سوال های مرتبط