دخترک کم وزن ی دنیا آمد شیر خشک بدم تا دوماهگی

۳ پاسخ

با دکتر مشورت کن

شیر خودت برای بچت بهتره پسرمنم کم وزن دنیا اومد ولی وزن گرفتنش خیلی بهتراز بچه هاب عادی بود هم شیر خودمو میدم هم شیرخشک ۳ وعده قدرت خدا بچه های زودرس و کم وزن شیر مادرشون براشون مناسب تره اصلا شیر مادر طبق سن و نیاز بچه تعییر میکنه و نیاز بچه زو تامین مبکنه

شیر خودتو بده در کنارش شیر خشک بده
سعی کن شیر خودتو زیاد و مقوی کنی اون بهتره

سوال های مرتبط