عزیزم روزای تورو کلا گذروندم تایپکای قبلم بری بخونی متوجه میشی.
ببین به هیچ عنوان شیر لبنیات نخور اصلاااااا.قطره کولیک بده بهش حتما شکمشو و پشتشو با روغن زیتون ماساژ بده و سعی کن غروبا باهاش بازی کنی غروب خواب نباشه.
سوای همه اینا باید چله ش دربیاد بعد چله ش خوابش تنظیم میشه و کولیکش بهتر.حتما همه اینارو انجام بده
غذاهای نفاخ نخور
از پستونک. استفاده کن وقتایی ک گریه میکنه اگه نمیگیره پستونک حتما ارتودنسی بگیر برا یک ماهه .روپات مثل گهواره تابش بده
برای آروم کردن دردش میرابل بگیر
مثل مام میمونه که میزنی به شکمش آرومش میکنه حدودا ۴۰۰ قیمتشه
خودت روز بخواب قشنگم
لبنیات،حبوبات،میوه ها خام،آجیل شور،چیزای صنعتی،فست فود،چیزای کافئین دار،رب دار و..
آبتم حتی جوشیده بخور
اصلا غذاهاتو سرد نخور آب یخ نخور
سوپ جو هرروز بخور،ناف شو دورانی با روغن زیتون ماساژ بده
فایده نداره،کولیک شبا فقط میگیره
منم ی تایمی بچم همین بود از ۲ماهگی به بعد خیلی بهتر میشه
نمیشه ک عزیزم تنظیم کنی فقط باید صبر کنی دوره ش بگذره کولیک معمولا شباس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.