؟؟؟؟؟




فرزندپروری. پوشک. شیرخشک

تصویر
۶ پاسخ

فک کنم انفجار بود اخه در خونمون تکون خورد

بمب باد بارون😔

همه چی باهم بود

همه در قرن و قاطی بود ولی چندجایی انفجار بوده و 8 نفر هم ش ه ی د شدن

صدای همه چی بود
وحشتناک بود

دیشب تا صبح همه حا صدای انفجار بود رعد و برق هم که بماند
شب مزخرفی بود در کل

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل😍 مامان ابوالفضل😍 ۲ سالگی
مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ ۱ سالگی
مامان پسریم😍🦋 مامان پسریم😍🦋 ۲ سالگی
مامان سلنا 🎀 مامان سلنا 🎀 ۲ سالگی
مامان جان من مامان جان من ۱ سالگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱ سالگی
مامان جان من مامان جان من ۱ سالگی
مامان دوقلوها💙💖 مامان دوقلوها💙💖 ۲ سالگی
مامان ماهلین🌸🎀 مامان ماهلین🌸🎀 ۲ سالگی
مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ ۱ سالگی
مامان کافینت آنلاین مامان کافینت آنلاین ۲ سالگی