شیر هم خیلی خوبه بخور
کاهو روغن زیتون بخور دانه اسفرزع با آب ولرم بخور شیاف گلسیرین بکیر ژله ای رنگش زرده تو خونه داشته باش یبوست گرفتی یک بزار راحت میشی
اره ۲۰ دقیقه نشستن باعث ایجاد بواسیر میشه مگر فرنگی بشینی ایرادی نداره
از دسشوییی فرنگی استفادع کن عزیزم
20دقیقه🤦🏻♀️نمیدونم خطرناک باشه یا نه ولی لواشک هر روز یه دونه بخور کلا یبوست تموم میشه
روزی دوسه تا کیوی بخور بعد چند روز راه میفتی
من که فقط کیوی تا الان جواب داده برام
مایعات خیلی زیاد بخور میوه جات سبزیجات زیاد بخور سر دستشویی اصلا زیاد نشین و فشار نیار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.