اپتامیل بیش تر وزن میده یا ببلاک

۴ پاسخ

من شیر خودم با ببلاک میدم وزن دهیش خیلی خوبه
هنو ببلاک کامفورت میدم رژیمیه بچم وزنگرفته اگ ببلاک معمولی بدم ک دیگ نمیشه بلندش کرد

ببلاک تو سه ماه ۴کیلو وزندهی داشته واسه پسرم حالا دیگه نمیدونم خوبه یا. نه

فقط نان وزن دهیش خوبه

من بیومیل پلاس میدم ولی وزن نداد میخوام اپتامیل امتحان کنم

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۱۵ ماهگی
مامان نیهان بانو مامان نیهان بانو ۱۲ ماهگی