من شیر خودم با ببلاک میدم وزن دهیش خیلی خوبه
هنو ببلاک کامفورت میدم رژیمیه بچم وزنگرفته اگ ببلاک معمولی بدم ک دیگ نمیشه بلندش کرد
ببلاک تو سه ماه ۴کیلو وزندهی داشته واسه پسرم حالا دیگه نمیدونم خوبه یا. نه
فقط نان وزن دهیش خوبه
من بیومیل پلاس میدم ولی وزن نداد میخوام اپتامیل امتحان کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.