سلام برای یبوست چی خوبه بخورم

۷ پاسخ

آلو بخارا بزار تو آب خیس بخوره چن ساعت بمونه بعد بخور ناشتا هم بخوری عالیه

کیوی عالیه

منيزيوم بخور

روغن زیتون و انجیرخشک و اب زیاد

روغن زیتون خوبه برای جنین هم خاصیت داره

آلو . انجیر.کیوی

کیوی انجیر خیس خورده

سوال های مرتبط

مامان تودلی🤰🥹 مامان تودلی🤰🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجم مامان جوجم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته شانزدهم بارداری
مامان بهراد و دلین مامان بهراد و دلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری