سلام خانما ، برای یبوست چیکار کنم ؟ چی بخورم ؟

۶ پاسخ

آب کافی

برگه زردآلو تو آب خیس کن هم آبشو بخور هم خودشو ، صبح به صبح ناشتا یک لیوان آب ولرم ، توی چاییت گل محمدی بریز دم کن

کیوی عالیه

انجیر خشک و با آب ولرم خیس کن بزار بمونه ی شب تا صبح
صبح بخور یا گل محمدی دم کن بخور
الان فصل شنگه و اینا هم هست اگ کسی هست برات بکنه بخور بیرون هم میفروشن
مایعات هم زیاد بخور شیر ولرم ناشتا بخور
آب ولرم ناشتا بخور

روغن زیتون بخور عزیزم

وایی منم دارم دیگه نمیدونم چیکار کنم 🤦

سوال های مرتبط

مامان لوبیا🥹 مامان لوبیا🥹 هفته نهم بارداری
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نور زندگیم پسرم مامان نور زندگیم پسرم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گردو👶🏻🎀 مامان گردو👶🏻🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐥💙🤰 مامان جوجه🐥💙🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری