عزيزم سرم بزن يا امپول ب ٦ ك ضرري نداره منم خيلي حالم بد بود واقعا دميترون نجاتم داد
من امروز اخر ۲۴ هفتم
هنوووز دارم دارو میخورم
منم همینطووور
دمیترون هم میخورم تاثیر نداره دکتر ب۶ هم داد تاثیر نداشت رفتم سرم و آمپول زدم یکم بهتر شدم
برو دکتر یه قرص ب ۶ مصرف کن حالت تهوع نگری از دکتر بگیریا خود سرانه مصرف نکن
متاسفانه تموم نمیشه 😒
من حالت تهوع هامو با ابلیمو کنترل میکردم.تا میدیدم میخام بالا بیارم اب و ابلیمو قاطی میکردم میخوردم دراز میکشیدم جلوشومیگرفت.امتحان کن
قرص دمیترون بخور
من نخورم تاشب بالا میارم
منم همینطور 🙃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.