۵ پاسخ

دست خوردن یه مرحله از رشدئه نباید دستشو از دهنش در بیاری

دست خوردنشون تا نزدیک یکسال هست برا رشد مغزیه بچه س
نباید ازش بگیری
همه بچه ها دستشونو میخورن مراقبت و نگهداری مادر میخاد
دیگه چاره ای نیست کوچیکن

پستونک اونت بگیر اکثرا میگیرن

والا ماهان از ۱۲ تو شکمم داره دست میخوره
بخدا هروفت رفتم سونوگرافی دستاش تو دهنش بود
الانم برای دندون دهنشه ایرادی نداره

احتمالا دستش به جایی خورده‌که خون اومده بزار بخوره فعلا
بچه منم میخوره

سوال های مرتبط

مامان 🫀کارن 🫀 مامان 🫀کارن 🫀 ۷ ماهگی