خانوما بستنی از چند هفته بخوریم

۶ پاسخ

اگه دیابت ندارید روزی یدونه

من همش میخورم خیلی دوست دارم میگن برای وزن جنین هم خوبه ولی زیاده روی نباید بکنی

من الان ی هفته بیشتره میخورم روزی یکی

من که از اولش خوردم🤭😂

یکی دو هفته اخر

من خیلی وقته میخورم 🤣🤣🤣تازه میخای شروع کنی

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌وهفتم بارداری