خانما بستنی خشک بخوریم غمی نی ؟

۱ پاسخ

یه کم بخور چون خیلی شیرینه فشارخونت بالا میره

سوال های مرتبط

مامان اِل آی مامان اِل آی ۱ ماهگی
مامان جوجو زهرا 🫀🥹 مامان جوجو زهرا 🫀🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری