به نظرتون اسم رایلین قشنگ تره
یا اسم نلورا

۱۵ پاسخ

با احترام هیچکدوم

نلورا

آلما ،سلین ،آیلین ،نادیا ،نورا

چه‌جالبن من از جفتش خوشم اومد

هیچکدوم.

با احترام فراوان هیچکدوم😅

نلورا چه سخته
رایلین تلفظش بهتره

آیسو آوینا سلین ماهلین نلیماه الینا کیانا کایلین دیانا نورا لیانا پرنسا آوین لنا

آیلین. آوین. لاوین. نورا. اینا تلفظ بهتری دارن

هیچکدوم

بنظرم رایلین تلفظ نرمی داره

رایلین

چقدر تلفظش برام سخت بود با اینکه از رو خوندم تا بخواد جا بیوفته برای اطرافیانت کلی طول میکشه

راستش جفتش به گوشم آشنا نیست خودت هی صداشون کن بلند و آروم ببین کدوم بیشتر ب دلته عزیزم

من هیچکدومو نپسندیدم

سوال های مرتبط

مامان عشق 🩷🩵 مامان مامان عشق 🩷🩵 مامان ۱۴ ماهگی
بابای رایمون بابای رایمون ۱ ماهگی
مامان نورا🐣 مامان نورا🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وهشتم بارداری