سلام مامانا
واکسن شش ماهگی سخته؟

۳ پاسخ

من دیروز زدم ، مثل قبلی‌ها بود . خداروشکر تب نکرد چون سروقت و به اندازه قطره دادم ، ولی پاهاش انگاری خیلی درده ، نق نق می‌کنه و گریه یکم .‌البته چندساعت اول خوب بود از عصر اینجوری شد
کمپرس سرد گذاشتم ، مرتب بغلم بود

احتمال تبش بیشتره باید شب اول مدام چک کنی تب نکنه

نه مثل قبلیاس

سوال های مرتبط

مامان Jana مامان Jana ۱۷ ماهگی
مامان رها ورستا مامان رها ورستا ۱ سالگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی