من دیروز زدم ، مثل قبلیها بود . خداروشکر تب نکرد چون سروقت و به اندازه قطره دادم ، ولی پاهاش انگاری خیلی درده ، نق نق میکنه و گریه یکم .البته چندساعت اول خوب بود از عصر اینجوری شد
کمپرس سرد گذاشتم ، مرتب بغلم بود
احتمال تبش بیشتره باید شب اول مدام چک کنی تب نکنه
نه مثل قبلیاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.