براما که هرسه تاش تاالان راحت بود
خدای چقدر نمکه ماشالا 😋😋😍😍😍
خیلی راحت گذشت نه تب کرد نه چیزی
دوتا اولی خیلی بهتر بوذ دومی تب نکرد ولی تا دو سه روز حرکت نمیکرد انگار پاش درد میکرد
عزیزم واکسنشو دیر نزدی؟؟
هامین یک آبان بدنیا اومده
سه شنبه واکسن شش ماهگی داره
پسر شما دوم مهر ینی یکماه از پسرم بزرگتره
باید اول فروردین میزدی ک
منم چهارشنبه میبرم برا واکسن
خیلی راحت بود
برا دخترمن سخت بود ۲روز تب داشت
خیلی راحت بود نه درد داشت نه تب خدارو شکر
از 2 و 4 ماهگی خیلی بهتر بود
براهربچه متفاوته براهامین کانقد راحت بود پاراکیدم ندادم انگار نانگار واکسن زدم
الان این ۶ماهشه؟
خیلییی راحت بود انگار واکسن نزدم
من خدارو شکر راحت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.