۶ پاسخ

ربط ب خلق و خوی بچه اول داره اگر بعضیا اولیشون شر باشع اصلا اقدام ب دومی نمیکنن خوب

دروغه میگن هم بازی من شیر به شیر دارم یکی ۹یکی ۷فقط باهم دعوا میکنند

مال من ۴ سالشه دوست دارم بشم نمیشه این ماه هم اقدام کردم نشد علائم قطع شد خدااااااااا
دیگه بیخیال اقدام 😔

من نظرم اینه هرچندتا بچه قراره بیاریم پشت سرهم بیاریم که بچا همبازی باشن حرف همو بفهمن
دوسه سالش برا مادر سخته بعدش حتی برا خود مادرهم بهتره
من با خواهرام ۱۰ سال تفاوت سنی دارم اونا دو سال تفاوت دارن من از اول تنها بودم حتی الان که بزرگ شدن اون دوتا رفیق همن
من باز نمیتونم خیلی باهاشون ارتباط بگیرم چون تفاوت سنیمون زیاده حتی دغدغه هاو فکرامونم باهم فرق داره

سخت که حتمن هست ولی بزرگترین خوبیش اینه که فاصله سنی بچه ها کم باشه میشن هم بازی هم و تنها نیستن.

من ندارم ولی قصدم همینه که زود دومی رو حامله شم فاصله سنی بچه هام کم باشه 😍

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری