دکترم گفت اگر روزی دو سه تا بخوری عالیه البته فقط یکیشون با زرده بخور بقیه رو سفیده خالی باید بخوری ، ولی من خودم نمیتونم اینقدر بخورم همون یدونه کامل میخورم
عالیه
من روزی دوتا میخوردم
منروزی یه دونه میخوردم. یه مقدار چربی رفت بالا دکتر گفتن فقط سفیدش رو بخورم
۲.۳ تا بخور با زرده نخور
اره دوتا بخور صبح ها اگر سیب زمینی آب پز هم کنارش بخوری عالیه
اره خوبه هر روز یکی یا یه روز در میون
آره عالیه
صبحانه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.