مامانا شما از کی زیر سر بچه متکا میزارید

۵ پاسخ

تا یکسال نمیذارم

من نذاشتم رو تشک انتی رفلاکس میذارمش ولی
ولی بخام زمین بزارم بازی کنه بالش فرمدهی میذارم ک بالا نیاره یه دفعه

من که هنوزنزاشتم

از روز اول . اول نوار بهداشتی میزاشتن تو بیمارستان 🤣بعد ک آوردم خونه یه بالش نرم گذاشتم الان دیگه یکم بلند تر کردم چون رفلاکس داره

من از اول چون شیر برمیگشت تو دهن و بینیش گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان آنیتا مامان آنیتا ۱۲ ماهگی