تا یکسال نمیذارم
من نذاشتم رو تشک انتی رفلاکس میذارمش ولی
ولی بخام زمین بزارم بازی کنه بالش فرمدهی میذارم ک بالا نیاره یه دفعه
من که هنوزنزاشتم
از روز اول . اول نوار بهداشتی میزاشتن تو بیمارستان 🤣بعد ک آوردم خونه یه بالش نرم گذاشتم الان دیگه یکم بلند تر کردم چون رفلاکس داره
من از اول چون شیر برمیگشت تو دهن و بینیش گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.