چرا ماه به ماه سونو نداریم🫠 دلمون تنگ شد اخه…

تصویر
۶ پاسخ

من میرم هر ماه بهداشت مینویسه میرم انجام میدم 😁

من انومالی رفتم
باز خودم 24 هفته رفتم

و منی که هفته ای یبار باید سونو برم

ماه به ماه هم نه...هفته به هفته

وااای دقیقا من از آنومالی به اونور نرفتم دلم براش یذره شده🥹 دوست دارم ببینم ازونموقع تا حالا چه شکلی شده🥹🥹🥹

من که هر دفعه که میرم دکترم خودش سونو میگیره ازم

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فرهاد مامان فرهاد هفته سی‌ام بارداری
مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عرشیا💙♥️ مامان عرشیا💙♥️ ۶ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ ۸ ماهگی