من میرم هر ماه بهداشت مینویسه میرم انجام میدم 😁
من انومالی رفتم
باز خودم 24 هفته رفتم
و منی که هفته ای یبار باید سونو برم
ماه به ماه هم نه...هفته به هفته
وااای دقیقا من از آنومالی به اونور نرفتم دلم براش یذره شده🥹 دوست دارم ببینم ازونموقع تا حالا چه شکلی شده🥹🥹🥹
من که هر دفعه که میرم دکترم خودش سونو میگیره ازم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.