طعم وانیلش با آب گرم خیلی خوبه بقیه شونو دوست نداشتم
عزیزم قیمتش چنده؟
من خوردم قندم برده بود بالا
خودش شیر داره
با شیر میگن نباید خورده بشه جذبش رو کم میکنه
با اب ولرم
من نخوردم ولی شنیدم با شیر آهنش دفع میشه باید با آب بخوری
من وانیلی خریدم افتضاح بود فقط بالا میوردم ولی خواهرم میگه کاکائو بهتر
با آب حتما بخور چون اهن داره با شیر یه مقداریش از بین میره
با اب جوشیده اما بذار ولرم بشه توی آب جوش که میریزی دون دونه ولی آب که خنکتر بشه ولرم رو به گرم قشنگ حل میشه و بهتر خورده میشه البته طعمش خوبه اونقد که میگن بد نیست
من کاکائویی وانیلی خوردم فکر کنم یکم قند میبره بالا بنظرم بی تاثیر نیست من ۱۹ روز که خوردم از سونو اول تا دوم ۶۵۰گرم اضافه شده بود دوتا قوطی خوردم الانم یه قوطی دارم اما مرتب مثل اون دوتا نخوردم
ببین من از دکترم پرسیدم گفت نوشته روش تاثیر داره بعدش روشو خوند شیر ننوشته بود شما با آب ولرم جوشیده بخور بیشتز تاثیر داره من خودم یه قوطی واسه وزن خودم خوردم نی نی خوبه وزنش
قیمتش چنده؟
من تعریفشو زیاد شنبدم ولی اونطور ک میگفتن نیس یکی گفت یه قوطیش ۸۰۰گرم به بچش وزن داد ولی برای من اینطوری نبود قوطی سوم رو شروع کردم اما وزن گیری بچه معمولیه الان تو ۳۸هفته ۳کیلوعه
توقع داشتم ۳۷۰۰اینابشه
روزی دو لیوان بزرگ میخورم ۴هفته هست ک میخورم تو هر لیوان دو پیمانه میریزم
از الان خیلی زوده به نظرم. بزار ۳۵ ب بعد بخور
باشیر قندت بالا میره با اب ولرم بخوری بهتره
من وزنبچمیکمکم بود دکتر گفت یه روز در میون با یه لیواناب جوشیده ولرم یک پیمانه بخور
با آب و شیر هردوش میشه ، ولی ولرم باشه زیر ۴۵ درجه
من تا الان سه تا قوطیشو خوردم اونقد چاق هم نشدم دکترم گفت هم به خودت وزن میده هم به بچه ولی من فقط به خاطر وزن گیری بچم میخورم
برای چی میخورید عزیزم؟
آب ولرم بخور با شیر هم میتونی بخوری اره خوبه من تا الان 3تا قوطیشو تموم کردم
من با شیر میخورم خوبه قابل خوردن تره مزش نه مثل شیرکاکائو اما نزدیک به شیر کاکائو میشه
عزیزم اشتهات کمه اگه کمه
بخور وگرنه چاقت میکنه کلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.