من نه خونه فقط درحد چن دقیقه میریم با ماشین تاب میخوریم برمیگردیم باز
دستشویی میخوای چکار کنی؟
مگه توالت سیار ببری
من ک سرکلاژ نکردم ولی سرویکسم ۲۸ هست اما میترسم جایی برم.اما توی شهر ی جایی بریم و همش دراز بکشیم ک عیبی نداره ؟نمیدونم والا شایدم بد باشه برا ههمون
هم دراز بکش پتو ببر هم صندلی تاشو میتونی ببری با خودت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.