برای بعد از سزارینت کیوی ببر حتما
لواشک ببر یا الو خیس کن بخور بعدش
ک معدت روون شه
خانوما کسی قرص اسپرین دکتر بهش تجویز کردع
فقط کیوی اگر میخوای شکمت کار کنه هیچی کیوی نمیشه
ولی یبار بهم کمپوت گلابی دادن خوردم شیافم رپز دوم میزاشتم تاثیر گذاشته بود یبوست نگرفتم
اول استرس نداشته باش من جوری میترسیدم و استرس داشتم که توی اتاق عمل از ترس داشتم گریه میکردم اما هیچییی نفهمیدم عالی پیشرفت همه چی برام دوم هم حتما حتماااااا پمپ درد بگیر عالیه خیلی راحت میشی برای یبوست هم تجربه ندارم چون کلا داخل بارداری ام اصلا یبوست نگرفتم بعدشم راحت دستشویی کردم فرداش که اومدم خونه
حتما از الان به فکر یبوست باش،چون اذیت میشی،بچه تا شربت لاکسی ژل و شیاف میگن خوبه،برای بعد از ترخیص داشته باش،از الانم انجیر خیس کن بخور،کاهو و کیوی و هرچی ک فیبر داره برای درمان یبوست خوبه
اصلا استرس نگیر
ملین بخور بزار شکمت کار کنه چون بد از سزارین باید شکمت کار کنه ک مرخصت کنن
سر زایمانت برا ماهایی ک بارداریم دعا کن
تا تونستی پاشو راه برو
تجربه من از اولین سزارینم اینه که کلی استرس داشتم ولی اشتباه بود تو این یکی اصلا استرس ندارم
انجیر خیس کن از همین الان بخور ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.