من ماه ۸هستم اما وقتی لباس میپوشم یکم گشاد باشه کسی متوجه نمیشه ک باردارم...دکترم معاینه کرد گف اندازه رحم و بچه کاملا طبیعیه
ول کن بابا مگ به شکمه همه انتظار دارن حامله ها گوریل باشن به شکم منم نمیخوره بیخودی استرس نگیر
به حرف هر کسی گوش نده وقتی شما پزشک داری و تحت نظر هستی نباید حرف بقیه روت تاثیر بذاره.قرار نیست هر بدنی و هر شکمی مثل هم باشن
اتفاقا کسایی که شکم ندارن بچشون تپلی میشه نگران نباش
منم انقد شکم ندارم ربطی به وزن بچه نداره
چه مامای بیشعوری،باید میگفتی تو که با سوادی این حرف و میزنی،از بقیه بی سوادا باید چه انتظاری داشت
منم اصلا شکم ندارم
وا اصلا سایز شکم ربطی ب رشد بچه نداره ک نگران نکن خودتو ها
نه بابا ربطی نداره بعضی ها شکم خیلی کوچیکی دارن
اصلا نترس واسترس نداشته باش
وزن بچه به شکم نیست
شکم ربط به چربی وعضلات ربط داره
من شکم ندارم نی نی هم الان ۲۵۰۰ هست که گفتن وزنش خوبه
به منم همچین حرفی زدن من از انومالی نرفتم الان دارم از استرس میمیرم. هفته ی بعد نوبت دارم
اصلا وزن بچه ب سایز شکم مربوط نمیشه. من شکمم بزرگ نیست مثه ۵ ماهه هام ولی پزنش خوبه فعلا
منکه شکمم کوچیک بود وزن بچه هم دو هفته عقب ایشاالله برا شما نرماله
غلط کرده بی سواد😡
ربطی نداره نگران نباش منو هر کس میبینه میگه توام حامله ای ولی نی نی توی کنترلاش دکترا میگن خوبه خدا رو شکر
بعضیا بچه توی پهلوهاشون میشه🥹
منم شکم اصلا ندارم ،منتظرم بزرگ بشه که خبری نیس،دبگه عصابم خرد شده از بس همه گفتن
بعضیا اصلا متوجهنمیشمبا یه حرف سادشون چی به روز ماهایی کحامله ایممیارن بخدا کاش اصلا چیزی نگن
منم اینجوریم یکی از اقوام همش استرس میده بهم ک ریه پسر دیر تشکیلمیشه زود نیاد بچه ال بل ....😒😒
من سر دخترم اصلا شکم نداشتم هشت ماه یهو شکمزدم دخترم ۳۷۰۰ وزنش بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.