۵ پاسخ

امپول ریه بزنی مشکلی نداره
اگه خطر زایمان زودرس باشی خود دکتر میگه بزنی
ولی اگه بچه بیشتر بمونه بهتره وزن بیشتری میگیره

میره دستگاه ولی میمونه

نه من بچه اولم ۳۵ هفته بود

نه ولی هرچی بیشتر بمونه تو شکم بهتره

اگه آمپول ریه زده باشی ن

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد