۵ پاسخ

مثل درد پریودیه هی میگیره ول میکنه کم کم هم دردش شدید تر میشه

خوشبحالت کاش منم دردم بگیره

عزیزم چی شد زایمان کردین؟

عزیزم برو بیمارستان ان اس تی بده
خیالت راحت بشه

مثل درد پریودی ولی چندبرابر بیشتر

سوال های مرتبط