روزی دوتا آبپز
ترجیحا یکیش بدون زرده
روزی دوتا
من دوس دارما
اما حوصله ندارم درست کنم
از اول تاالان یبار فقط خوردم
من که حساسیت دارم نمیتونم بخورم ولی خیلیی تخم مرغ دوست دارم😫
تنها ویار من تخم مرغ بوده از روز اول تا الان.مخصوصا تخم مرغ آب پز.عذاب وجدان دارم که نمیتونم بخورم.هیچ جوره نتونستم خودمو مجبور کنم بخورم
من هرروز میخوردم تغذیه گفت تخم مرغ تعدادی داره توی هفته فک کنم گفت 6/7 بیشتر نشه یکم بیشتر رعایت میکنم
روزی دو تا
من ماهی یدونه هم بزور میخورم
من یا دوتا یا سه تا سیر نمیشم
😁😁😁
من ک اصلا نمیخورم🙂↔️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.