۴ پاسخ

من چایی رو با نبات شیرین میکنم خیلی ماشاءالله شیرم زیاد میشه

سمنو و ماهی قزل برای من خیلی زیاد می‌کرد رازیانه و شیر نارگیل هم خوشمزه می‌کنه شیر رو

رازیانه مثل چایی بخور با قرص شیر افزا یکی‌دو استکان شیر در روز عالیه برای من که عالیه

حلیم.ابگوشت.اب هویج.رازیانه

سوال های مرتبط

مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی
مامان ابوالفضل💕👩‍🍼 مامان ابوالفضل💕👩‍🍼 ۱۵ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۹ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۹ ماهگی