حق داری تمام این احساسات تا دو هفته طبیعیه
طبیعبه عزیزم
حتما بچه رو بذار پیش مامانت و باهمسرت یا تنها برو بیرون وقت بگذرون
بدون همه این حال بد موقتیه همه چی خیلی بهتر میشه
اره حق داری هواست بخودت باشه منم شرایط تو داشتم سرپسرم
منم همین بودم روز به روز هم دارم بدتر میشم
عزیزم
همه اوایل همینن
بخاطر محدودیت که ایجاد میشه بخاطر مسولیت
کم کم میپذیری میشه همه دنیات
الهی بگردمتموممیشه این روزا
منم مثل شمام
هفته اول به هر بهانه یی های های گریه میکردم الانم حالم خوب نیست ولی انگار دارم پذیرش میکنم
منم اینجوربودم ،میگفتم کی بهت گف بچع بیاری اخه،انگار از ی خاب بیدارشدع بودم و بچه بهم داده بودن اما خوب شدم کم کم
روزای اولهمینه عزیزم کم کم عادت میکنی و برات لذت بخش میشههه همه این روزا رو داشتن
حق داری عزیزم منم اوایل اینطور بودم دیگه کم کم خوب شدم بزارش زیر سینه ت باهاش حرف بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.