اره ولی استراحت نسبی داشته باش❤️
من خودمم ۳۱ هستم
استراحت نسبی دارم بیشتر سعی میکنم دراز بکشم
چیزای سنگین بلند نکنم
از توالت فرنگی استفاده کنم
خم و راست نشم
سرپا ایستادن و پیاده روی ممنوع
غذا هم خواستی درست کنی سعی کن یه صندلی بزاری هی رو اون بشینی
جاروبرقی هم اصلا نکش
مراقبت کن تا سرویکست زیاد بشه ایشالا عزیزم❤️
دم مرزی مراقب باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.