دیروز پریروز کل شهرای دور برمون رو گشتیم برا شیر پیدا نکردیم دنیزم یه ته قوطی دیگه داشت 🥲

از بس این شهر کمیابه

جیگرمون همیشه خونه 🥲🫠

دیگه دیشب یهویی خداخواست یه داروخونه ای ک فکرشم نمیکردیم همینجور سر زدیم 😂🥲 دیدیم داره سه تا بهمون داد ازاد، میگفتن سبستم قطعه


مامان بابامم رد کردیم اوناهم ازاد چنتا گرفتن خداروشکر یکم خیالم راحت شد 🥲😍😂


میگفتم کاش میشد بخری تا موقعی ک میخوام شیرش بدم کلا داشته باشه دیگه خیالم راخت باشه بخدا هفته دو بار باید ۳۰۰ کیلومتر بریم تا فقط شیر نان اچ ا بخریم چون شهرای نزدیک خودمون ندارن هرچیم میگیم نمیارن🫠🥲

یا تاکسی رد کنیم شیراز بخره بیاره ک هرشیر ۷۰۰ در میا پای ما😊🫠


بعد زیادم همونجا بهمون نمیدن مثلا فسا ک یا یه دونه میده یا با زور و‌التماس دوتا🥲



حالا دیگه خداروشکر تا خیلی وقت داریم غصه نمبخورم 🥲

هرکدومش هم ازاد خریدیم دونه ۴۰۰🫠🫠😅😊😊


پوشک شیر خشک واکسن پستونک شیشه شیر دلدرد نفخ ماشین عیدگردی سیزده بدر کلاه کاپشن جوراب غذا تغذیه ناهار شام ۱۸ ماهگی چکاپ

تصویر
۸ پاسخ

شوهر من رفت انسولین خرید تو سیستم بهش دادن بعد شیر خشک رفت داروخونه دیگه گفتن سیستم قطعه
نمیدونم چجوری که سیستم فقط برای شیر خشک قطعه
از همه چی دزدی میکنن تو این خرابشده🙄🙄

من که شیرخشک نورا رو قطع کردم شیر محلی میدم بهش

اینکه بخرین انبار کنین ک درست نیست هرسری چندتا دونه بخرین ک واسه همه باشه اینجور همه بخوان چندتا چندتا بخرن یسری بچه ها شیر دارن یسری بچه ها باید از گشنگی گریه کنن

من پارسال دخترم چهارماهش بود بین مسیر تا برسیم شیراز هر داروخانه ای میرفتیم شیرخشک نداشت. طفلی بچم مجبور شدم آب رو با آرد برنج و نبات یکم قاطی کنم بهش بدم تا برسم ب شیراز پیدا کنم. بیمارستانا رفتم نداشتن. تازه پارسال اوضاع کشورمون مثلا خوب بود وای ب حال الان…

چقدر سخته زمانی که دختر منم اچ آ میخورد ما همین دردسر هارو داشتیم تازه جنگ نبود هیچ خبری نبود

فسا که شیر دختر منو با التماس یه دونه بهمون میداد🤦‍♀️
دیگه این اواخر کلا نمیداد شیرازم هیشکی نمیداد
شوهرم از عسلویه و بوشهر میخرید

خداروشکرعزیزم واقعامادرهای ک بچه هاشیرخشک میدن استرس میکشن ک پیدابشه شیریانه...

ما هم دیشب کل شهر رو زیرو رو کردیم😭
تا یکی با پارتی بازی گیرمون اومد شیرارو دوباره انبار کردن
خدا ازشون نگذره

سوال های مرتبط

مامان طاها🍫 مامان طاها🍫 ۱ سالگی