شوهر من رفت انسولین خرید تو سیستم بهش دادن بعد شیر خشک رفت داروخونه دیگه گفتن سیستم قطعه
نمیدونم چجوری که سیستم فقط برای شیر خشک قطعه
از همه چی دزدی میکنن تو این خرابشده🙄🙄
من که شیرخشک نورا رو قطع کردم شیر محلی میدم بهش
اینکه بخرین انبار کنین ک درست نیست هرسری چندتا دونه بخرین ک واسه همه باشه اینجور همه بخوان چندتا چندتا بخرن یسری بچه ها شیر دارن یسری بچه ها باید از گشنگی گریه کنن
من پارسال دخترم چهارماهش بود بین مسیر تا برسیم شیراز هر داروخانه ای میرفتیم شیرخشک نداشت. طفلی بچم مجبور شدم آب رو با آرد برنج و نبات یکم قاطی کنم بهش بدم تا برسم ب شیراز پیدا کنم. بیمارستانا رفتم نداشتن. تازه پارسال اوضاع کشورمون مثلا خوب بود وای ب حال الان…
چقدر سخته زمانی که دختر منم اچ آ میخورد ما همین دردسر هارو داشتیم تازه جنگ نبود هیچ خبری نبود
فسا که شیر دختر منو با التماس یه دونه بهمون میداد🤦♀️
دیگه این اواخر کلا نمیداد شیرازم هیشکی نمیداد
شوهرم از عسلویه و بوشهر میخرید
خداروشکرعزیزم واقعامادرهای ک بچه هاشیرخشک میدن استرس میکشن ک پیدابشه شیریانه...
ما هم دیشب کل شهر رو زیرو رو کردیم😭
تا یکی با پارتی بازی گیرمون اومد شیرارو دوباره انبار کردن
خدا ازشون نگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.