کاملا طبیعی ولی سعی کن حالتو خوب کنی ب بچت فکر کن ب دنیا اومدنش
واسه من تا بعد زایمان ادامه داشت
و الان دیگه اینطوری نیستم
میگذره و درست میشه اما مراقب باش شیرت خشک نشه چون واسه من انقد شدید بود که شد
تغییرات هورمونی باعث این میشه البته دلایل دیگه مثل فشار روانی و استرس مداوم و شرایط حال حاضر ممکنه افزایشش بده، سعی کن افکارتو بنویسی هررر چیزی که باعث میشه گریه کنی رو بنویس بذار از ذهنت خارج شه، بعدش چیزی که خوشحالت میکنه انجام بده، مثل بستنی یا خوراکی، پیاده روی، موزیک ، دعا و … اگر الان انرژی روانی رو تخلیه نکنی بعد از زایمان افسردگی شدیدتر اذیتت میکنه
باز من حس گریه دارم
ولی گریه ام نمیاد 😇😅😁
اره عزیزم طبیعیه منم مثل شما میشم یه جوری گریه میکنم انگار شیرباز کردم🤣
یه مشاور رایگان توو مراکز بهداشت برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.