ب جای مولتی و لیدی .مغزیجات بخور.کباب بخور.بستنی بخور.حلیم و ابگوشت بخور.شیرموز با مغزیجات و خرما بخور.اینجوری بچهوزنمیگیره ولی وزن خودت نرمال میره بالا
من ۳۰ هفته و سه روز بودم چرا گفت یه هفته جلوعهه ۱۵۷۰ بود
منم وزنش کم بود هرچی تقویتی هم خوردم اثر نداره باز کمه لیدی میل هم میخورم اما انگار نه انگار
بهداشت وقتی میری الکی بخاطر همین افزایش وزنه میفرستت ازمایش دفع پروتئین
دکتر خودت کیه؟؟؟
منم ۱۷۰۰ بود گفت کمه
لیدی میل داد
ولی نخریدم چون میگن بیشتر خودمون وزن میگیریم 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.