سلام خانما ببخشین طول سرویکس ۳۳ باشه خطر داره

۸ پاسخ

منم ۳۳ بودم بعد شد ۳۱ دکترم گفت خوبه

استراحت کن من 30ام دکتر گف باید 40بشه کار سنگین نکن رابطه نداشته باش نیاد پایین

نه من از اول ۳۳ بودم الانم ۳۱ با شیاف مسافرتم رفتم

۳۳ ک خیلی خوبه چرا گفت بستری بشی؟ دهانه رحمت خوب. بود بسته بود؟

نه من ۳۴ بودم آنومالی ،دکتر گفت خوبه هم مسافرت رفتم هم کارامو انجام میدم

نه عزیزم منم ۳۳ بودم چندتا دکتر پرسیدم گفت خوبه مسافرتم میتونی بری

نہ مراعات کن

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان آقا مانیار👶🏻🧸 مامان آقا مانیار👶🏻🧸 ۶ ماهگی