منم ۳۳ بودم بعد شد ۳۱ دکترم گفت خوبه
استراحت کن من 30ام دکتر گف باید 40بشه کار سنگین نکن رابطه نداشته باش نیاد پایین
نه من از اول ۳۳ بودم الانم ۳۱ با شیاف مسافرتم رفتم
۳۳ ک خیلی خوبه چرا گفت بستری بشی؟ دهانه رحمت خوب. بود بسته بود؟
نه من ۳۴ بودم آنومالی ،دکتر گفت خوبه هم مسافرت رفتم هم کارامو انجام میدم
نه عزیزم منم ۳۳ بودم چندتا دکتر پرسیدم گفت خوبه مسافرتم میتونی بری
نہ مراعات کن
نه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.