۵ پاسخ

من با نمک فراوان و زعفران و فلفل سیاه و پودر سیر و سماق مزه دار میکنم و بعد سرخ میکنم

برخلاف بقیه من زعفران نمیزنم
زعفرانو رو برنجش میزنم
ماهی رو تو نمک ابلیمو میخابونم
ب اردش نممک زردچوبه دارچین زنجبیل میزنم سردیش بگیره توش میغلتونم و توروغن سرخ میکنم

فقط نمک و زردچوبه و سرخ کردن تو روغن فراوون

روش نمک و فلفل و ادویه ماهی
زعفرون
یکم آب لیمو
و روشو با پیاز میپوشونم
میزارم یخچال
بعد آرد میپاشن و سرخ میکنم

من اگر تیکه شده باشه
با پیاز و سیر نمک و ابلیمو جعفری و فلفل دلمه میخابونمش یک ساعت
بعد ارد سوخاری تو یک ظرف میریزم و یک ظرف تخم مرغ
اول تو تخم مرغ بعد ارد سوخاری و دوباره همین کار
میزازم یخچال یک ساعت بعد سرخ میگنم

سوال های مرتبط