۱۵ پاسخ

کیوی عالیهههه

تا میتونی کیوی بخور

تو غذاهات سبزی خوردن زیاد مصرف کن هم برای بچه خوبه هم برای رفع یبوست
فیبر غذاهات کم باشه یبس میشی آلو خورشتی هم بخر بخور اونایی که طلاییه اونا فورا شکمتو شل میکنه

من دکتر شربت مگنی میلک داد گفت همیشه استفاده نکن مواقع صرور اذیت استفاده کن یه قاشق تو یه لیوان اب

بعد هر وعده غذایی یک قاشق غذا خوری شربت لاکسی ژل رو بخور و یک لیوان آب هم روش بخور
پیاده روی یکم داشته باش، کمپوت انجیر و هلو عالیه و میتونی شیاف گلیسیرین استفاده کنی.

ناشتا روغن زیتون بخور یک قاشق

منم مث تو بودم زردالو خشک‌میخوردم‌ولی فایده نداشت کیوی خیلی خوبه سعی کن‌هرروز یکی دوتارو بخوری خیلی کمکت میکنه

من که بیشتر اسهالم تا یبوست 🥴

شیر سرد بخور

کیوی بخور عزیزم

منو دکتر ی شربت داده بود خوب بود اسمش یادم نمیاد
برو دکتر شربت میده واقعا خوب میشی منم خیلی اذیت شدم

خاک شیر دوقاشق با اب جوش بزار ده دقیقه خیس بخوره هروز بعد ناهار یه لیوان بخور من از ۵ ماهگی هروز میخورم چون همش سفته شکمم

کیوی،زرد الو خشک شده،انجیر خشک

شربت لاکتولوز

انجیر خشک بریز تو آب بعد چند ساعتش آبشو بخور

سوال های مرتبط

مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی
مامان شایلین طلا مامان شایلین طلا ۹ ماهگی