۴ پاسخ

درد نداره ولی من مدام‌لکه بینی داشتم
دکتر گفت‌اصلا چیز سنگین‌بلند نکن چون‌احتمال جابجا شدن داره

چقد اسم بچه هات قشنگه❤❤

من تقریبا سه ماهه گذاشتم

یه کم موقع گذاشتن درد داشت

ولی خب در مقابل زایمان هییچی نیست

سزارین بودی؟😅

سوال های مرتبط

مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی