۴ پاسخ

قندت چنده مگه

سعی کن استرس یا عصبی نشی..

شاید زیاد حرص میخوری یا عصبی میشی

شاید استرس داری؟؟بعد اصلا ب نخوردن نیست چیزای درست بخور مثلا من شوهرم قند داره الان متوجه شدیم ک نون بیشتر برنج قندشو میبره بالا تا جایی ک میتونی غذا هاتو سعی کن کبابی درست کنی…میوه موز و هندونه و این چیزا نخور سالاد با سس نخور یا با ماست درست کن سستو یا کلا با ابلیمو بعد غذا نارنج بخور

سوال های مرتبط

مامان نورا.افرا مامان نورا.افرا روزهای ابتدایی تولد