اینم از آمایش تحمل گلوکز ما دوتا😁🥺

تصویر
۴ پاسخ

من دکترم تازه گفت تو 27 هفته برم براش میرسه اون موقع آزمایش رو انجام بدم یا زودتر برم براش

مزه سن ایچ میده

بسلامتیی عزیزم

مزه ش چجور‌بود؟ کلا چجور گذشت؟

سوال های مرتبط

مامان یدونه قلبم💗 مامان یدونه قلبم💗 ۹ ماهگی
مامان manyar مامان manyar ۱۱ ماهگی
مامان دوتا دلبر🤍 مامان دوتا دلبر🤍 ۶ ماهگی
مامان ایلیا و ایلماه♡ مامان ایلیا و ایلماه♡ ۵ ماهگی