حلیم بادام شیرموزمغزیجات کباب زیاد خوردم گفتن تپلیه تو سونوهام
من حلیم و گوشت هم خوردم بی تاثیر نیست ولی بستنی زیاد نخوز قند میگیره
1/۵لیوان شیر
2تا قاشق غذا خوری آرد برنج
نصف قاشق غدا خوری نشاسته ذرت
2تا قاشق جو پرک
یکم پور کاکائو
1قاشق شکر
همشو ترکیب کن رو شعله ملایم بزار کلا بالا سرش وایسا هم بزن تا مثل فرنی بشه
من از این خیلی جواب گرفتم
بادام هم خوبه
خب وقتی لیدی میل نداد واست تو باید از غذای های مصرف کنی که انرژی غذای بالای داشته باشن
قند مصنوعی نمک کاملا حذف کن بجاش پروتیین بخور
حلیم آبگوشت عدسی و هر روز عصر حبوباتی که نفخ شون گرفته شده باشه بخور
واسه ورژن دهی باید پروتیین مصرف کنی بیشتر از سینه مرغ مصرف کن اونم حالت جوجه ای یا گریل
حلیم خیلی خوبه من خوردم ابگوشت و ماهی و خوراک نخود و اینام می خورم عدسم هر دفعه ایی میپزم می خورم
لیدی میل بخور عزیزم.هروزحبوباتبپز بخور.صبونتو حتمن بخور
حبوبات عالیه
من کباب و آب قلم و آبگوشت خیلی میخوردم
هر روز مغزیجات، یه روز درمیون تخم مرغ با روغن حیوانی، کره عسل، بستنی... ولی فعلا که وزنش میگن کمه😂
اینجا همه میگن گوشت کبابی اجیل بستنی کره بادوم زمینی حلیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.