رفلاکس از چه ماهی تشدید میشه ؟

۳ پاسخ

میگن سه ماهگی و دختر من ی هفته س تقریبا زیاد تر شده

۳ تا ۴ ماهگی اوج رفلاکسه

من از همین سه ماهگیش خیلی تشدید شد

سوال های مرتبط

مامان Nafas👼🏻🩷 مامان Nafas👼🏻🩷 ۱۰ ماهگی
مامان 🐬💖دخترنازم مامان 🐬💖دخترنازم ۱۷ ماهگی