۳ پاسخ

کلا میگن نکشید بهتره
البته بدن با بدن فرق داره
رفیق من ک حاملم بود میکشید بچش از من سالمتر الان🤣🤣
ولی نکش خوب نیس

نه ضررنداره

من میکشیدم

سوال های مرتبط

در انتظار پناه کوچولو🥹 در انتظار پناه کوچولو🥹 قصد بارداری
مامان هدیه‌ی‌خدا مامان هدیه‌ی‌خدا هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری
معجزه کن خداجون معجزه کن خداجون قصد بارداری