خانم ها برای آزمایش تیروئباید ناشتا باشی؟د

۹ پاسخ

من امروز رفتم انجام دادم ناشتا نبودم
مشکلی نداره

باید ناشتا باشی

حتما قرصتم قبلش بخور

نه عزیزم ناشتایی نمیخواد

نه نیاز. نیست حتی میتونی قرصتم مصرف کمی اون روز

اره.

اره نیازه ناشتا باشی و اگر قرص تیرویید میخوری نباید بخوری قبلش

نه نیازی نیس ناشتا باشی

آره

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آیهان مامان آرسام و آیهان ۲ ماهگی
مامان نینی 👶🏻 مامان نینی 👶🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دیار🍫😍 مامان دیار🍫😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمدماهبد💙🧸 مامان محمدماهبد💙🧸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه الهی🌱😍 مامان معجزه الهی🌱😍 هفته بیستم بارداری