تا ۲۸ همین بادام ومغزیجات و مولتی ویتامین از ۲۸ ب بعد لیدی میل🫠
اش دندونب هم میگن خوبه
آبگوشت ، تخم مرغ اب پز ، کوبیده ، اگه قند نداری بستنی
منم مثل شما هستم
هفته دیگه باید برم سونو رشد
امیدوارم وزن شون خوب باشه ان شاءالله 🤲
ولی شنیدم : بستنی ، کباب، شیر سنجد، کره بادوم زمینی رژیمی، تخم مرغ ، میوه ها ، پروتئین و... برا وزن دهی خوبه
بستنی
نون خامه ای
کباب کوبیده
تخم مرغ ابپز برای صبحانه
فرنی
کره بادام زمینی
حبوبات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.