۴تاهفته دیگه سونو وزن دوقلو هامه چی بخورم وزن بگیرن؟غیر از حلیم

۶ پاسخ

تا ۲۸ همین بادام ومغزیجات و مولتی ویتامین از ۲۸ ب بعد لیدی میل🫠

اش دندونب هم میگن خوبه

آبگوشت ، تخم مرغ اب پز ، کوبیده ، اگه قند نداری بستنی

منم مثل شما هستم
هفته دیگه باید برم سونو رشد
امیدوارم وزن شون خوب باشه ان شاءالله 🤲
ولی شنیدم : بستنی ، کباب، شیر سنجد، کره بادوم زمینی رژیمی، تخم مرغ ، میوه ها ، پروتئین و... برا وزن دهی خوبه

بستنی
نون خامه ای
کباب کوبیده

تخم مرغ ابپز برای صبحانه
فرنی
کره بادام زمینی
حبوبات

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی