من خریدم ماه پیش شد ۱۷۰۰😐
خوب گرفتی خواهر من ۳ روز پیش گرفتم ۲۴۸۰
من هر سری میگیرم ۲ تومن بیشتر میشه
عزیزم من فقط قرص کلسیم ۲ ورق شد ۱ تومن
خوب شده باز من یه مولتی ویتامین میخرم ۸۰۰
خوب شده من تا الان ۵اینا شده مولتی و امگا و آهن وکلسیم
منم دیروز مولتی ویتامین و کلسیم و آسپرین و شیاف گرفتنم 1600،امروز سونو آنومالی 3800 دادم، با ویزیت دیروز دکتر واسم 6تومن تموم شد از دیروز تا امروز😕 😕
منم دیروز مولتی ویتامین و کلسیم و آسپرین و شیاف گرفتنم 1600،امروز سونو آنومالی 3800 دادم، با ویزیت دیروز دکتر واسم 6تومن تموم شد از دیروز تا امروز😕 😕
خیلی خوب گرفتی
والله خوب گرفتی،سری آخر که گرفتم ۱۹۰۰ دادم
چقد خوب من فقد مولتی ویتامینم 1100 شد بجز اونا ها ویتامین د 3 و دوتا اهن و کلسیم جمعا 3 تومن شدن اونم بابیمه اجتماعی ها 😂
من قبل عید قرصام میشد ۱ تومن امسال میشه ۱۵۰۰
خوب گرفتی من فقط اهن و مولتی ویتامینم شد یه تومن 😐
برا من شد ۱۴۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.