خانوما ی ساعتی میشه درد واژن دارم طبیعیه یا نه دلیلش چیه چ راهکاری دارید؟

۱ پاسخ

من از ماه ششم ورژن و کشاله های رانم درد میکنه،و طبیعیه😔

سوال های مرتبط

مامان بیمه امام حسینه مامان بیمه امام حسینه هفته سی‌ام بارداری
مامان سوین وسلین👩‍🍼 مامان سوین وسلین👩‍🍼 ۱ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب وعلی اکبر مامان زینب وعلی اکبر ۹ ماهگی