۴ پاسخ

اره عزیزم

بله پایین راست

بعدشم اپاندیس باشه از درد میمیری میتونی بیای تاپیک بزاری
اون دردتم حتما یا مال پریوده یا سرما خورده
ی پتو ببند دور شکمت خوب میشه یه سرماخوردگی هم بخور

چی شد داشتی حلوا درست میکردی
خوردی اپاندیست درد گرفت🤣🤣
یه عکسم میدادی ابجی از حلوات

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی قصد بارداری
مامان النا👼😍 مامان النا👼😍 ۳ سالگی